Gasirea variabilelor care produc memory leak-uri

Intrebari despre programarea cu VC++ incluzand mediul de dezvoltare, instalare, setari, debugger, compilator, linker si documentatie.
black_atus
Membru
Membru
Judet: Prahova

Gasirea variabilelor care produc memory leak-uri

Post by black_atus » 09 Aug 2012, 16:37

Buna ziua,

Sunt incepator in programarea in VC++ si nu stiu care e cea mai simpla metoda pt depistarea si rezolvarea corecta in cazul memory leak-urilor.
Metoda care o folosesc acum implica modificarea codului pentru fiecare variabila care aloca spatiu folosind operatorul "new" ca in exemplul urmator:

testPointer = new dClass;

long allocReqNum = 1;
unsigned int dSize = sizeof(*testPointer);
_CrtIsMemoryBlock(testPointer, dSize , &allocReqNum, NULL, NULL);

Dupa care compar valoarea lui allocReqNum cu numerele de alocare a memoriei din Output unde apar memory leak-uri. Daca numerele coincid am gasit problema.

Pentru ca programul este destul de mare ar trebui sa fac asta in foarte multe locuri...peste tot unde am alocare dinamica ...

Am citit pe internet ca exista o metoda mai usoara folosind fereastea Watch din VC++. Am incercat dar nu am reusit. In plus am observat ca numerele de alocare a memoriei se modifica de la compilare la compilare.
Sper ca am explicat destul de bine si rog oricine stie o metoda mai buna sa-mi descrie pasii.

Multumesc.

Cu stima,
Daniel Constantin

Ovidiu Cucu
Fondator
Fondator
Judet: Iaşi

Re: Gasirea variabilelor care produc memory leak-uri

Post by Ovidiu Cucu » 09 Aug 2012, 17:49

black_atus wrote: Am citit pe internet ca exista o metoda mai usoara folosind fereastea Watch din VC++. Am incercat dar nu am reusit.
Ce-ai citit, ce-ai incercat si n-ai reusit?

mihk
Junior
Junior

Post by mihk » 09 Aug 2012, 21:34

In Watch nu stiu, dar primesti in Output parca toate leak-urile.
Totusi de ce nu folosesti un smart pointer ?

Sintaxa nu difera foarte mult, si dupa ce te obisnuiesti cu ea (sintaxa/clasa), n-o sa mai vrei inapoi.